5
(1)

درباره ما

مزون گارنت هدف طراحی اختصاصی و دوخت سفارشی جدیدترین و به روز ترین مدل های لباس مجلسی، مانتو مجلسی لباس عروس، مانتو عقد، لباس شب و ... با نهایت دقت و ظرافت شروع به فعالیت نمود. در این مدت توانست اعتماد و نظر مشتریان را جلب نموده و با توجه به گسترش دامنه فعالیت، همزمان با پاسخگویی به مراجعات حضوری شما عزیزان اقدام به راه اندازی سایت مزون گارنت جهت افزایش دامنه ارتباط با شما عزیزان نمایید. همچنین زمینه‌ای برای پاسخگویی هرچه بیشتر به سوالات شما عزیزان در زمینه مد و فشن، طراحی و دوخت و... فراهم آورد. در حال حاضر امکان فروش آنلاین انواع لباس مجلسی زنانه، لباس اسپرت کیف و کفش زنانه با امکان ارسال در شهر تهران و از طریق پست در سراسر ایران را فراهم نموده است.

بیانیه ماموریت

تبدیل شدن مزون گارنت به مکان مورد علاقه بانوان ایرانی برای خرید آگاهانه و دوخت لباس با دادن تجارب خلاقانه، و نوآورانه از هر آنچه را که مشتریان در رویای خود می‌خواهند ماموریت اصلی ماست. تبدیل لباس به یک اثر هنری با توجه به خیال پردازانه به جزئیات و تجاری و ظرافت بی اندازه در طراحی دوخت لباس در مزون گارنت صورت می‌گیرد. برند گارنت قصد دارد تجارب خلاقانه، و نوآورانه و سود آورانه (مشتری و برند گارنت) و محصولات مرتبط را در کشور عزیزمان ایران توسعه دهد. در این راستا با ارائه مطالب کاربردی در مجله مد و فشن می کوشد تا با آگاهی بخشی و دسترسی به اطلاعات فوق حرفه ای برای تشخیص و انتخاب صحیح لباس با توجه به اندام و رنگ پوست به عناصر بصری در طراحی لباس حس زیبایی و اعتماد به نفس را در بانوان عزیز با انتخاب لباس مناسب دوچندان کند. و در نهایت قصد برند گارنت گسترش افق دید بانوان به خرید و دوخت لباس از لحاظ حس زیبایی شناسی و تاثیر شگرف آن در حس اعتماد به نفس و شادی و احساس خوشایند درونی و رضایت از خود در بانوان می باشد که تاثیر این احساس بر روابط اجتماعی و ابراز وجود بانوان به بهبود کیفیت زندگی و سعادت اجتماعی کمک می کند.

چشم انداز

تغییر روش خرید  انتخاب لباس به روشی هوشمندتر و راحتر، با استفاده از عشق وشور بی پایان برای ارائه خدمات، جهت ایجاد هیجان و سرگرمی فقط به شکلی که گارنت ارائه می دهد.

ارزش های ما، هویت ما

ارزش­های مزون گارنت ستون­ هایی هستند که زندگی کاری ما روی ­آنها استوار شده است؛ ارزش ­هایی که با دقت و حساسیت زیادی انتخاب شده ­اند. بر اساس همین ارزش ­ها، هر اتفلق و فعالیت تازه در مزون گارنت هویتی جدید و ناب پیدا می­ کند. ما در مزون گارنت با همراهی هم این ارزش ­ها را محقق می­ کنیم و برای پایبندی به آنها مشوق همدیگر هستیم.

ارزش های برند گارنت:

  • عملکرد صادقانه.
  • ظاهر شدن فراتر از انتظار.
  • الهام بخش در خلاقیت، رویا و خیال پردازی.
  • کمک به توسعه فردی بانوان از لحاظ روحی و ظاهر.

رضایت همکاری با ما ؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 1

اولین کسی باشید که امتیاز میدهد